Over the knee boots & dark lips

Want My look lähetti minulle yli polven saappaat ( get them HERE ), jotka ovat todella trendikkäät tällä hetkellä. Halusin luoda niiden kanssa lookin joka heijastaa omaa tyyliäni ja senhetkistä moodiani. Tähän kyseiseen lookiin sain inspiraation Taylor Momsenin tyylistä. Hän on nimenomaaan tunnettu rokahtavasta tyylistä, vaaleista pitkistä hiuksista, yli polven saappaista ja tummista meikeistä. En omista yhtäkään kunnollista rokkipaitaa joka olisi täyttänyt vaatimukseni mitan suhteen jonka tämä asukokonaisuus vaatii, joten heitin ylleni Vailentin skeitti-teepparin sen sijaan, ja hey, mielestäni kokonaisuus todella toimii!

Mielestäni tärkein asia joka tulee muistaa, henkilökohtainen neuvoni kun stailaat asua yli polven saappaiden kanssa, on että ÄLÄ käytä saappaiden kanssa housuja. Voit jättää paidan alle lyhyet shortsit tai hameen, mutta pitkien saappaiden särmä tulee nimenomaan siitä että vilautat ihan pikkuisen sitä ihoa. Jos minulla olisi pidempi rokkihenkinen paita joka olisi sopinut tähän asuun olisin luultavasti jättänyt omat farkkushortsini asusta kokonaan pois, mutta toisaalta koen että tähän kyseiseen asuun sopii kun shortsieni taskut ovat näkyvillä -mikä ei tietenkään ollut vahinko.

Eilen oli aivan todella kuuma päivä, joten testasin asua myös siten että solmin paitani vyötärölle. Rehellisesti sanottuna koko tyyli muuttui tässä vaiheessa, ihoa oli liikaa näkyvissä eikä oloni ollut enää tyylikäs, joten solmittu paita yhdistettynä tähän kokonaisuuteen on iso ei.

Processed with VSCOcam with se3 presetProcessed with VSCOcam with se3 presetProcessed with VSCOcam with se3 preset

Olen etsinyt muutaman viikon ajan täydellistä tummaa huuliväriä ja onnekseni törmäsin sellaiseen. Tässä se on: NYX soft matte lip cream / Transylvania.

At times I do have fun shooting with my man, but most of these shots I took myself, just because being smiley and cute did not suit with this fierce look ahaha

LEATHER CAP: H&M  –  LEATHER JACKET: Boyfriend’s  –  CAMEL BOOTS: Want My Look  –  SHIRT: Vailent / Garlings  –  DENIM SHORTS: Second hand

TRANSLATION:

Want My Look sent me a pair of over the knee boots ( get them HERE ) which are really trendy at the moment and I wanted to create a look that reflects my personal style and current mood. This look was totally inspired by Taylor Momsen. She’s well known from her edgy rock n’ roll looks, long blonde hair, over the knee boots and dark makeup. There’s really not even one decent rock tee shirt in my closet that would be the lenght this look requires so I simply wore this Vailent skate tee instead, and I think it looks super fly.

I think the most important thing to remember with over the knee boots is NOT to wear pants. Surely you can wear shorts or mini skirt under some shirt, but the edgyness of the boots really comes alive when you show just a hint of your thighs. If I would have a longer shirt I would maybe skip the denim shorts, but in this particular outfit, I liked to keep my pockets hanging and showing -which obviously wasn’t an accident.

It was a really hot day yesterday so I tried to tie this shirt, but that was honestly showing too much skin and the whole look turned to something totally different -not classy. So that’s a big no.

For few weeks I were looking for the perfect lip color and gladly came across one. The lip color is NYX soft matte lip cream / Transylvania.

Rok it out! / Eeva

Jätä kommentti