Love affair / Be my Valentine

Sadan kirjoittamani blogipostaukseni joukkoon on mahtunut vain yksi jossa olen kirjoittanut parisuhteestani. Tässä oli toinen, jonka mieheni kuitenkin pyysi poistamaan.

Parisuhteeni ja mieheni on todella suuri osa elämääni ja olen muutamaan otteeseen alkanut kirjoittamaan myös meistä. Osa minusta haluaisi jakaa rakkauttamme ja avata elämäämme enemmänkin, mutta joka kerta kun olen kirjoittanut on jokin estänyt minua painamasta julkaise-nappia. Oman yksityisyyteni vaalimisen lisäksi myös mieheni yksityisyyden vaaliminen. Olen avoin ihminen, mutta avoimuus ei kuitenkaan tarkoita minulle kaiken jakamista muun maailman kanssa, vaan pidän myös yksityisyydestäni kiinni. Vaikka olenkin bloggaaja, noudatan silti ”private life, happy life”-ajatusta, jotkut asiat kuuluvat vain minulle ja meille. Vaikka kirjoitukseni oli mielestäni vain kokonaiskuvaa ja pintapuolta raapaiseva, ja rehellinen, kunnioitan mieheni toivetta siitä etten kirjoita suhteestamme.

Rokrok! / Eeva

 

 

2 kommenttia artikkeliin ”Love affair / Be my Valentine

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s